ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی 34 دستگاه خودرو متخلف را توقیف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛به نقل از پایگاه خبری پلیس ، رئیس پلیس راهور استان گفت: در شهریور ماه سال جاری تعداد 34 دستگاه خودرو توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف و به محل پارکینگ های سطح شهر انتقال داده شد.
 "سرهنگ محمد مرادی"گفت: یکی از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد با رانندگان پر خطر است که آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازند.
وی تصریح کرد: یکی از مواردی که می تواند در جهت انتظام بخشی و پایبندی رانندگان به قوانین و مقررات موثر باشد اجرای شدن تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به جرایم رانندگی می باشد. برابر قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ده میلیون ریال برسد پلیس راهور مراتب را به مالک خودرو اعلام می نماید، مالک خودرو موظف است ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده 5 قانون فوق اقدام نمایند در غیر این صورت راهنمایی و رانندگی خودرو را تا پرداخت جریمه توقیف مینماید.
این مقام انتظامی افزود: از این رو پلیس راهنمایی و رانندگی در شهریور ماه سال جاری به منظور شناسایی رانندگانی که بیشترین تخلفات را مرتکب می شوند و در واقع راننده پر خطر محسوب می شوند با بکارگیری همه تجهیزات و امکانات نسبت به اجرای شدن قانون اقدام که تعداد 34 دستگاه خودرو اعم از وسایل سنگین و سبک که جریمه آنها بالاتر از سقف ده میلیون ریال بوده شامل انواع تخلفات که برخی از آنها تخلفات حادثه ساز بوده را  متوقف کرده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.