معاون استاندار سمنان گفت: شرکت ها، واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران استان سمنان باید تیم های شاخص استان را شناسایی و به آن ها کمک مالی کنند.

بخش خصوصی تیم های ورزشی استان را یاری دهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ، در نشست امور اقتصادی و سرمایه گذاری در ورزش استان سمنان در سالن معراج استانداری گفت: فعالان بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت و مشارکت بیشتر با حوزه ورزش استان را در برنامه خود قرار دهند.
محمد همتیان با بیان اینکه ورزش و صنعت را باید در کنار هم در نظر گرفت و جدا از هم ندانست و در صورت کمک بخش های صنعتی، این حمایت ها باید همیشه استمرار داشته باشد به گونه ای که حمایت های مالی فقط صرف یک فصل و یک سال نباید باشد.
وی افزود: باید ظرفیت های ورزش استان به خوبی به سرمایه گذاران معرفی شود تا آن ها بتوانند به این استان اعتماد کنند.
همتیان با اشاره به میزبانی خوب استان برای مسابقات ورزشی ملی، گفت: برگزاری 46 مسابقه ورزشی از ابتدای سال 95 تاکنون نشان دهنده مدیریت خوب ورزش و جوانان استان سمنان است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی هر شهرستان باید شناسایی شوند و سپس تیم های دارای قابلیت آن شهرستان به آن واحد تولیدی معرفی شود تا آن واحد حامی آن تیم شود.
علی اصغر جمعه ای با بیان اینکه، تمام واحدهای فعال استان سمنان باید یک تیم داشته باشند، افزود: واگذاری تیم ها به واحدها باید استمرار داشته باشد و این امر نباید مقطعی باشد.
٤١ تیم از استان سمنان در لیگ های کشوری رشته های مختلف ورزشی حضور دارند که برای حضور آن ها در مسابقات بیش از ٢٥ میلیارد ریال نیاز است.
وی با اشاره به اینکه در استان سمنان 100 هزار ورزشکار در حال فعالیت هستند که 32 هزار نفر از آن ها ورزشکاران سازمان یافته هستند، افزود : استان سمنان بیش از 11 هزار و 500 بانوی ورزشکار در رشته های مختلف دارد.
انتهای پبام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.