سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان معتقد است تیم ملی ایران می تواند با کسب مقام سوم جهان تاریخ ساز شود.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره بازی ایران و روسیه اظهار کرد: بازی خوب و پایاپایی را شاهد بودیم و دو تیم از یکدیگر شناخت کافی داشتند.
 نیمه اول تیم روسیه در زمین خود دفاع می کرد و اجازه نمی داد تیم ما تاکتیک های خود را پیاده کند و در این کار نیز موفق بود اما در نیمه دوم تیم ما با انجام تغییراتی توانست در زمین حریف صاحب موقعیت شود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.این بازی نبرد تجربه ها بود و در این نبرد تجربه روس ها بیشتر از تیم ملی ایران بود و همین موضوع نیز برنده بازی را تعیین کرد.


وی درباره حریف تیم ملی ایران در دیدار رده بندی نیز گفت: فردا مشخص خواهد شد که کدام یک از تیم های آرژانتین و پرتغال حریف بعدی ما خواهد بود.کادرفنی و بازیکنان تیم ملی از این پس باید تمرکز خود را روی بازی رده بندی بگذارند.اگر بچه ها همت کنند حتما می توانیم تاریخ ساز شویم و برای اولین بار مقام سوم جهان را کسب کنیم.


سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان همچنین در مورد آینده کاری سید محمد ناظم الشریعه سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد:درباره ادامه همکاری ناظم الشریعه با فدراسیون و کمیته فوتسال اطلاع دقیقی ندارم اما با توجه به نتایج بسیار خوبی که تیم ملی فوتسال کسب کرده به طور حتم بهتراست که وی به کار خود ادامه دهد.


لک در پایان با ابرازی امیدواری نسبت به کسب مقام سوم جام جهانی توسط ملی پوشان کشورمان افزود: آرژانتین یا پرتغال فرقی نمی کند به نظر من پرتغال با تجربه تر است و آرژانتین تاکتیکی تر بازی می کند، پرتغال می تواند از تجربه خود استفاده کند و آرژانتین نیز با یک تیم جوان و با انگیزه در این مسابقات حاضر شده است. امیدوارم در بازی رده بندی تیم ملی بتواند با کسب یک نتیجه خوب مردم ایران را خوشحال کند و روز دوشنبه با سربلندی به ایران بازگردد، هرچندکه تا همین جای کار هم تلاش تیم ما ستودنی بوده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار