شورای انتخاب دو بخش خردسال و خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

معرفی شورای انتخاب دو بخش خردسال و خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شورای انتخاب نمایش‌های بخش مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

 این شورا متشکل از فریبا دلیری، علی ظفر قهرمانی نژاد و محسن پورقاسمی آثار رسیده به بخش‌های مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی را انتخاب خواهند کرد.

فریبا دلیری كارگردان ، مدرس دانشگاه و هنرمند فعال تئاتر كودك و نوجوان كه در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان به عنوان كارگردان برگزیده انتخاب شدند به همراه علی ظفر قهرمان نژاد مدرس، كارگردان و پژوهشگر فعال تئاتر و تئاتر خیابانی، همچنین محسن پورقاسمی نویسنده ، كارگردان و پژوهشگر تئاتر كودك و نوجوان كه در بیش از نه دوره جشنواره حضور داشته ارزیابی آثار متقاضی حضور در دو بخش خیابانی و خردسال جشنواره را برعهده خواهند داشت.

در بخش مسابقه تئاتر خودسال حداكثر شش نمایش و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی حداكثر هشت نمایش برای حضور در جشنواره انتخاب خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی در آبان ماه 1395 و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.