معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان گفت: آمار کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به سه میلیارد و 718 میلیون ریال رسیده است.

کمک سه میلیارد ریالی به جشن عاطفه ها در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید محمدی گفت: جشن عاطفه‌ها هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت مردم در این جشن مطلوب بوده و روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول شعار جشن عاطفه های امسال را "مهر در انتظار همدلی" اعلام کرد و افزود : تعداد کل پایگاه های برگزاری مراسم جشن عاطفه ها هزار و 480 پایگاه است که از این تعداد هزار و 260 پایگاه در مدارس استان مستقر هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از روز نخست شهریورماه تا 27 همین ماه برگزار شده و با مشارکت خوبی نیز مواجه شد، افزود: آمار کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به 3 میلیارد و 718 میلیون ریال رسیده است.این درآمد در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال بوده است.

محمدی با بیان اینکه تعداد 20هزار دانش آموز و سه هزار دانشجوی محروم در سطح استان وجود دارد ، گفت: این جشن در قالب جمع‌آوری هدایای مردمی، تعامل با خیران، مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمان‌ها، اصناف، خیریه‌ها، هیئات‌ مذهبی، حامیان و تولیدکنندگان لوازم‌التحریر، کیف و کفش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شنبه دهم مهر ماه در مدارس سراسر استان جشن عاطفه ها برگزار میشود ، اضافه کرد : برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی 240هزار پاکت در سطح مدارس توزیع شده است.

انتهای پیام/ ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.