دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب یک مدال برتر و 3 دیپلم افتخار هشتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب یک مدال برتر و 3 دیپلم افتخار هشتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.

این المپیاد 13 تا 17 شهریور ماه امسال با حضور تیم هایی از 59 دانشگاه علوم پزشکی در چهار بخش علوم پایه،‌ فلسفه پزشکی،‌ مدیریت در نظام سلامت و بالینی، در دو مرحله انفرادی و یک مرحله گروهی، به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

در هر بخش از این المپیاد، 3 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شرکت داشتند که در بخش علوم پایه، برای اولین بار موفق به راه یابی به مرحله گروهی و قرار گرفتن در جمع 10 دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور شدند.

براساس این گزارش؛ بهنام روان بخش از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب مدال برنز علوم پایه شد، احسان ضیائی نیز دیپلم افتخار بخش علوم پایه و ناصر شیریان دیگر دانشجوی این دانشگاه دیپلم افتخار بخش فلسفه پزشکی المپیاد را از آن خود کردند.

همچنین نجمه باقری از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دیپلم افتخار بخش مدیریت نظام سلامت را به دست آورد.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1365 تأسیس و آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار