بیست و چهارمین دوره جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جشن فارغ التحصیلی 28 دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

قرائت سوگندنامه پزشکی توسط فارغ التحصیلان از بخش های این برنامه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در این آیین، 18 دانشجوی دختر و 10 دانشجوی پسر پس از گذراندن دوره 7 ساله دکترای حرفه ای به عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل شدند.

مرتضی هاشم زاده با اشاره به تأسیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1365 افزود: تا کنون طی 24 دوره جشن فارغ التحصیلی، یک هزار و 150 دانشجوی پزشکی در این دانشگاه تربیت و فارغ التحصیل شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشکل اشتغال برای فارغ التحصیلان وجود ندارد و همگی آنها مشغول به کار خواهند شد.

هاشم زاده گفت: فارغ التحصیلان برای اجرای طرح و انجام امور درمانی به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای سیزدهمین سال پیاپی رتبه اول را در بین 23 دانشگاه تیپ 3 کشور در زمینه پژوهش و تحقیقات به دست آورد.

به گفته هاشم زاده؛ یکی از مشکلات این دانشگاه ضعف در زیر ساخت ها می باشد که برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات و تأمین تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار