جشن 35 دانش آموخته مامایی ورودی‌های سال 90 و 91رشته مامایی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی که به‌عنوان میهمان در این آیین حضور داشت در جمع حاضران در مراسم با اشاره به تقارن جشن با هفته دفاع مقدس گفت: حضور پررنگ جوانان در حماسه تاریخی دفاع مقدس و خاطره جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان دلیر و شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی و امنیت و آزادگی این مرزوبوم است که باید توسط شما دانش‌آموختگان فرهیخته دانشگاه به نسل‌های بعدی منتقل شود.
طهمورث آقاجانی افزود: با توجه به ایام تحصیل و پایان دوره شیرین دانشگاه گفت: دانش‌آموختگی شروعی دوباره برای پیمودن قله‌های رفیع دانش و فناوری و ورود به مرحله جدیدی از زندگی توام با مسئولیت و تعهد اجتماعی است.
آقاجانی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان را برای دانش‌آموختگان امروز فرصت مغتنمی برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از جمله بهترین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود که با در اختیار داشتن کادر علمی مجرب، کارکنانی کارآزموده و دلسوز و امکانات آموزشی مناسب در سال‌های اخیر توسعه قابل‌قبول و خوبی داشته و حضور در این دانشگاه برای دانشجویان فرصتی مغتنم برای کسب علم و دانش را فراهم کرده است.
مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به دانش‌آموختگان حاضر در مراسم توصیه کرد که رمز ماندگاری در بهترین بودن است پس تلاش کنید تا در همه عرصه‌های زندگی پیش‌رو یک باشید تا جایگاهی رفیع در خانواده و اجتماع را به خود اختصاص دهید.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز در ابتدای این آیین طی سخنانی گفت: دانش‌آموختگی پایان تحصیل و فراگیری علم نیست بلکه شروع تجربه‌اندوزی و افزودن به معلومات علمی است تا به بهترین شکل از تلفیق این دو بتوان در پیشبرد اهداف زندگی بهره گرفت.
مهدی سلطانی فر افزود: دوران تحصیل دورانی شیرین، فارغ از مسئولیت‌های زندگی و خانوادگی است که دانشجو برای فراگیری علم در محیط دانشگاه پشت سر می‌گذارد اما با رسیدن به مرحله دانش‌آموختگی باید خودرا برای پذیرش مسئولیت‌های مهم زندگی مهیا کند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.