نرخ خوابگاه های خودگردان و غیر دولتی در کمیسیون دانشجویی با توجه به امکانات خوابگاه ها وهمچنین درجه بندی های صورت گرفته به تصویب می رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،معاونت دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: الویت اصلی و اول دانشگاه سمنان واگذاری خوابگاه به تمام دانشجویان غیر بومی پذیرفته شده در رشته های روازانه می باشد.
دکتر نصیری معاونت دانشجویی دانشگاه سمنان، در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه های دولتی در این دانشگاه گفت:  با توجه به آمار دانشجویی در کل کشور همیشه تعداد دختران دانشجو از تعداد پسران بیشتر بوده و در این دانشگاه نیز آمار دختران 60 در صد بیشتر می باشد.
معاونت دانشجویی دانشگاه سمنان افزود: دانشگاه سمنان دارای خوابگاه های دولتی فرزانگان یک تا سه و همچنین خوابگاه هفت بلوکه فرهیختگان است، و دانشجویان در حال استفاده از این خوابگاه های دولتی که در داخل دانشگاه نیز می باشد، هستند.
وی همچنین افزود: با توجه به تعداد دانشجویان دانشگاه سمنان و دانشجو خیز بودن استان ، شاید  هرساله ما با توجه به تلاش های فراوان مسئولین دانشگاهی،با کمبود خوابگاه مواجهه باشیم و برای برطرف کردن مشکلات خوابگاهی دانشجویان غیر بومی، خوابگاه‌های غیردولتی دانش، فرهنگ و کوثر نیز در محدوده شهری در حال فعالیت می باشند که این خوابگاه های به اصلاح خودگردان نیز تحت نظارت این دانشگاه می باشد.
نصیری در خصوص واگذاری خوابگاه به دانشجویان ورودی جدید نیز عنوان کرد: الویت اصلی و اول دانشگاه سمنان واگذاری خوابگاه به تمام دانشجویان پذیرفته شده در رشته های روازانه می باشد، البته این نکته نیز جای یاد آوری دارد در صورت عدم تکمیل ظرفیت خوابگاه توسط دانشجویان روزانه به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه تعلق خواهد گرفت.
معاونت دانشجویی دانشگاه سمنان همچنین در خصوص هزینه های خوابگاه های دولتی و خود گردان نیز افزود: نرخ خوابگاه های خودگردان و غیر دولتی در کمیسیون دانشجویی با توجه به امکانات خوابگاه ها وهمچنین درجه بندی های صورت گرفته به تصویب می رسد و این نرخ ها نیز متغییر خواهد بود ولی در خصوص خوابگاه های دولتی این نرخ ها با توجه به سیاست های صندوق رفاه دانشجویی اعلام می شود و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نمی گیرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار