تولید و مهندسی پیام برای گفتمان های اقتصاد مقاومتی، ادامه مسیر پیشرفت علم وفناوری، تفکر انقلابی و سبک زندگی ایرانی اسلامی راهبرد اصلی رسانه ملی است.

فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: در تولید و مهندسی پیام باید عمق بخشی به برنامه ها ، منافع ملی، وحدت و انسجام ملی، تعمیق ایمان، ارزشهای انقلاب، شناخت مخاطب، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مدنظر قرار بگیرد و با ایجاد پنجره‌های جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و تلویزیون را ارتقا دهیم.
 
وی بر ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای معرفی اسلام حقیقی‌ اشاره کرد و تصریح کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن دین و بنیان خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی در مقابل این تهاجم فرهنگی باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به خوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد و مدرسه این دو پایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.
 
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه نباید گرفتار سیاه‌نمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیما دانست و گفت: اقدامات و خدمات دولتها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است، بنابراین با پوشش اخبار اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات، باید فضای امید و نشاط را ترویج دهیم.
 
دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابتهای سیاسی نشود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.