همزمان با هفته گردشگری نخستین دفتر خدمات مسافرتی دو شیفته غرب کشور در هتل بین‌المللی باباطاهر همدان آغاز به کار کرد.

افتتاح نخستین دفتر خدمات مسافرتی دو شیفه غرب کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه همدان ظرفیت بسیار بالایی دارد افزود: امروز ما می توانیم امروز با خلاقیت و ابتکار و میان بر ها میزان گردشگری در همدان را بالا ببریم.

علی مالمیر با تاکید بر اینکه دفاتر مسافرتی یکی از بهترین راه های خارج کردن همدان از وضعیت گردشگری فصلی است، خاطرنشان کرد: اکنون دارای 39 آژانس مسافرتی در استان هستیم  و امروز نیز دو آژانس دیگر به جمع آژانس ها اضافه می شود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد از کمی مشکلی در حوزه آژانس های مسافرتی نداریم اما باید از نظر کیفی، رونق خاصی به وضعیت آژانس ها داده شود تا به توان به راحتی گردشگر جذب کرد.
مالمیر تصریح کرد: آژانس ها به تنهایی نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند و باید مجموعه های مربوطه کمک کنند تا جذب گردشگر بالا برود.

مالمیر در ادامه به برنامه های هفته گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: در این هفته تمامی موزه ها و اماکن تاریخی و گردشگری به صورت رایگان برای عموم قابل بازدید است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: دومین برنامه برگزاری جشنواره غذا در باغ نظری، برگزاری جشنواره پاییز،برگزاری جشن روز جهانی گردشگری نیز در شهربازی رنگین کمان پیش بینی شده،جشنواره شیره پزی مانیزان ملایر نیز برگزار خواهد شد و پاکسازی نمادین محور امامزاده کوه نیز از برنامه ای هفته خواهد بود، تور آشنایی اصحاب رسانه با جاذبه تویسرکان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/ ج




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.