مدیر اجرایی شعبه باباطاهر شرکت خدمات، سیاحتی و گردشگری مادگشت همدان، توسعه گردشگری را اولویت کاری این شرکت عنوان کرد.

توسعه گردشگری، اولویت کاری دفتر خدمات مسافرتی مادگشت همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرشید گل محمدی در مراسم افتتاح نخستین دفتر خدمات مسافرتی دو شیفه غرب کشور در همدان، جذب گردشگر داخلی و خارجی را از اولویت های کاری مسئولان سفر در سطح استان عنوان کرد و اظهار داشت: استان همدان به دلیل داشتن ظرفیت بزرگراه کربلا و استان‌های مرزی غرب کشور به مسیر گردشگری تبدیل شده و باید سعی شود شرایط استان به مقصد گردشگری تغییر کند.

وی به اتفاقات خوب در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: دفاتر خدمات مسافرتی باید برای جذب گردشگر داخلی و خارجی اقدامات بهتری را انجام دهد.

گل محمدی توسعه گردشگری را از اولویت های کاری خود برشمرد و یادآور شد:
شعبه باباطاهرشرکت مسافرتی مادگشت قصد دارد با همکاری میراث فرهنگی استان همدان به توسعه گردشگری همدان کمک کند.

وی اضافه کرد:  در مرحله نخست جا به جایی ماهانه یکصد مسافر از مبدا تهران به مقصد همدان در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این دفتر نخستین دفتر خدمات مسافرتی دو شیفه غرب کشور است تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان و همچنین میهمانانی که در هتل مقیم هستند قصد داریم به صورت دو شیفته از ساعت 8 صبح تا 24  بطور شبانه روزی فعالیت کنیم.

وی اذعان داشت: در آینده نزدیک با همکاری دفاتر مسافرتی استان‌های همجوار قصد داریم اجرای تورهای یکروزه در همدان را برای دانش‌آموزان و دانشجویان اجرایی کنیم.

مدیر اجرایی شعبه باباطاهر شرکت خدمات، سیاحتی و گردشگری مادگشت در پایان افزود: اجرای تورهای شهری برای میهمانان مقیم در هتل و اماکن اقامتی از دیگر برنامه‌های این شرکت خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم همچنین شعبه باباطاهر شرکت مسافرتی مادگشت به چهار نفر از مدعوین برنامه چهار روز و سه شب اقامت رایگان در مشهد مقدس به همراه یک نفر همراه اهدا کرد.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.