آیت الله نوری همدانی بابیان این که بایداز اقدامات تفرقه‌افکنانه درعزاداری‌ها پرهیز شود، گفتند: توهین به مقدسات سایر مذاهب حرام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی  ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به رسالت‌های مبلغان دینی در ایام محرم اظهار داشت: ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و تبلیغ معارف دینی ازجمله مهم‌ترین رسالت‌ها است.

ایشان با تأکید بر حضور طلاب در مناطق مختلف کشور برای انجام تبلیغ گفتندیکی از وظایف خطیر طلاب ارائه مطالب مستند و محکم در سخنرانی‌ها است که باید آن را در دستور کار خود قرار دهند.

  مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه برخی از افراد در جامعه به دنبال سازش با دنیا هستند، افزودند: این تفکر نه‌تنها با آموزه‌های دینی و قرآن سازش ندارد بلکه سیره پیامبر اکرم(ص) نیز این تفکر در تضاد است، دشمنان به دنبال خدعه و فریب مسلمانان هستند ازاین‌رو نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه بیان کردند: باید مسلمانان و شیعیان در عزاداری‌های خود مراقب باشند که از اقداماتی چون قمه‌زنی که سبب توهین به دین و مذهب می‌شود اجتناب کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطر نشان کردند وحدت جهان اسلامی یکی از ضروریات  دین مبین اسلام است و باید از تفرقه میان شیعه و سنی اجتناب کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
هم از لحاظ ديني و هم عقلي و هم انساني كاملا درست است
آخرین اخبار