قم؛

آمادگی فکری و اطلاعاتی در مقابله با دشمن در عرصه فضای مجازی

آیت الله نوری همدانی برضرورت آمادگی فکری واطلاعاتی درمقابله با دشمن درعرصه ی مجازی تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضا شجره طیبه صالحین سازمان بسیج پیشکسوتان استان قم گفتند: عظمت اسلام به جهاد است، رسالت بسیجیان پیشکسوت تمام نشده است و تا زمانی که نفس دارید باید در راه خداوند جهاد کنید  و روزبه‌روز در عرصه جهاد در راه خداوند ایستادگی داشته باشید.

آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه ما باید همواره بیدار و هوشیار به‌ویژه در عرصه فضای مجازی باشیم، خاطرنشان کرد: هیچ جای دنیا مانند ایران امنیت وجود ندارد. همچنین کشورهای سوریه، لبنان و ایران جبهه‌ای هستند که در مقابل جبهه باطل ایستاده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید آمادگی فکری و اطلاعاتی در مقابل جبهه دشمن در عرصه فضای مجازی داشت، تصریح کرد: آمادگی تجهیزاتی دومین امری است که باید هر روز بر آمادگی خود بیافزاییم و این آمادگی باید در حدی باشد که دشمن از ما بترسد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آمادگی اقتصادی در مقابل دشمنان افزود: خداوند همراه پیامبران جهادگرانی را نیز فرستاده که با کادرسازی به جهاد در راه خداوند بپردازند. این جهادگران هرگز احساس تزلزل نکردند و جهادگران انسان‌های بسیار شجاعی بودند که در مقابل کفار ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار