دومین کارگاه آموزشی نقش کتاب در تربیت فرزند به همت کتابخانه ایثار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛احمد آبائی، استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر والدین در تربیت فرزندان درست عمل کرده و با مطالعه و بالا بردن سطح آگاهی خود،  شیوه‌های تربیتی صحیح را در دستور کار خود قرار دهند، می‌توانند آینده‌ای خوب را برای فرزندان خود رقم بزنند.

آبائی افزود: قرآن به عنوان کامل‌ترین کتاب تربیتی و انسان‌ساز، برترین روش‌های تربیتی که امروزه مورد تایید روانشناسان است را ارائه می‌دهد.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: کتاب، زیربنای تمدن بشری است. به ویژه در عصر حاضر که روزگار دانش، تعقل، فرهنگ و تکنولوژی است.
 
وی افزود: کتاب از بهترین وسایل ایجاد ارتباط به شمار می‌رود؛ به بیانی دیگر، حتی در روزگار رادیو، تلویزیون، ماهواره، رایانه و اینترنت، هنوز هم سخن مکتوب یا همان کتاب، وسیله بسیار خوب و ارزشمندی برای انتقال دانش‌ها، گسترش بینش‌ها و القای مفاهیم است.

آبائی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر لذت مطالعه را به کودکان و نوجوانان بچشانیم، راه درست زیستن را به آنها آموزش داده‌‌ایم و درواقع، جامعه‌ای که می‌خواهد آزاد و آگاه زندگی کند، حتما باید به پدیده کتاب با توجه ویژه بنگرد.

صابر سعیدی، مسئول کتابخانه ایثار نیز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: تلاش ما بر این بوده است که با استفاده از اساتید مجرب و برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع و کاربردی، نقش و جایگاه کتاب در جامعه به ویژه در تربیت فرزندان را برای مادران عضو تبیین کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال زیاد اهالی منطقه، دومین جلسه این کارگاه آموزشی نیز با حضور استاد آبایی برگزار شد.

 کارگاه آموزشی جایگاه و نقش کتاب در تربیت فرزندکه با تلاش و پیگیری کتابخانه عمومی ایثار برگزار شد، با استقبال بیش از 150 نفر از بانوان محله نجف‌آباد یزد همراه بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار