معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از پذیرفته شدن ونمایه مجله "Journal of Nanostructures " این دانشگاه در "ESCI " سایت تامسون رویترز پذیرف خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید منعم زاده،  اظهار داشت: مجله Journal of Nanostructures" " با نام اختصاری JNS، از سال ۲۰۱۱ به صورت فصلنامه و به مدیر مسئولی دکتر محمد الماسی و سردبیری دکتر مسعود صلواتی از اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان منتشر می‌شود.
وی گفت: تاکنون ۲۷۲ مقاله در آن به صورتReview" ،Original " از دانشگاه‌های معتبر ایرانی و خارجی چاپ شده است.
به گفته وی، نمایه ESCI" " یا Emerging Sources Citation Index"" به عنوان یک نمایه جدید در پایگاه "ISI-Web of Science Core Collection" در سال ۲۰۱۵ معرفی و ارائه شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: عنوان و چکیده مقالات منتشر شده در مجلات نمایه ""ESCI در پایگاهISI Web of Science" " قابل جستجو، بازیابی و مشاهده است و این مقالات دارای اعتبار و ارزش مقاله "ISI Web of Science " خواهند بود.
منعم زاده، افزود: براساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNS با توجه به نمایه شدن آن در ESCI، مبلغ  ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.