حفظ و تقویت آیین عزاداری ماه محرم درشادگان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که به میزبانی دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به ضرورت حفظ شکوه و معنویت مراسم‌های سوگواری ماه محرم، عزاداری مردم این شهرستان در این ایام، بر تقویت همه جانبه آن تأکید کرد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی  با بیان اینکه امنیت برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است٬ گفت: در این زمینه مسئولان مربوطه تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و انتظار می‌رود امسال مراسم به صورت باشکوه و برای ترویج فرهنگ ناب عاشورا و تاسوعا در جامعه انجام شود.

امام جمعه شادگان افزود: دشمن تمام تلاشش بر این است که محتوای عزاداری را از مردم بگیرد و قصد ایجاد اختلاف با روش های مختلف را دارد.

وی گفت: دشمن به دنبال تحریف عزاداری اباعبدالله و وارونه جلوه دادن آن و ایجاد آثار منفی برای عزاداری حضرت امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام شرفی، با بیان تذکراتی در مورد رعایت نکات امنیتی، اخلاقی افزود: از هیئت ها و دسته های عزادار حسینی انتظار می رود با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و کاری نکنیم که دشمن از آن سوءاستفاده کند و می طلبد که مسئولان هیئت های مذهبی هوشیاری خود را در همه زمینه ها حفظ کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.