هماهنگی هیئات مذهبی شادگان در عزاداری های محرم و صفرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رضایی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در نشست هم اندیشی روسای هیئات مذهبی برای برگزاری مراسم های محرم و صفر گفت: باید از ظرفیت‌های محرم و صفر و عزاداری‌های آن برای جذب اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان استفاده کرد.

حجت الاسلام عبدالله رضایی نسب  افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، از این رو باید برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم همه دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری‌ لازم را داشته باشند.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده آئین های عزاداری ماه محرم و سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با شکوه خاصی در مساجد، تکایا و حسینیه های این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: هماهنگی هیئات مذهبی شهرستان موجب برگزاری هر چه باشکوه تر شدن عزاداری های محرم و صفر خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی نسب  با اشاره به اینکه محرم و صفر رمز ماندگاری اسلام است، گفت: آنجه باعث زنده ماندن اسلام شده است فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت‌طلبی سیدالشهداست، از این رو نباید این فرهنگ ارزشمند که ضامن بقای اسلام است دستخوش ورود فرهنگ های غلط شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.