اردبیل؛

خروج گردشگری در سرعین از حالت تک‌قطبی

فرماندار شهرستان سرعین گفت: گردشگری سرعین در چند سال اخیر از حالت تک‌قطبی محدود به زمان و ظرفیت و قابلیت حاد خارج شده و به یک فرصت گردشگری همه‌جانبه تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری در سرعین اظهار کرد: سرعین فصل بهار و تابستان پررونق همراه با حضور متعدد گردشگران با افزایش اقامت آنها را سپری کرد به طوری که مناطق مختلف گردشگری سرعین در تابستان امسال مملو از حضور گردشگران بیشمار بود.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز و زمستان نیز قصد داریم تا با برگزاری جشنواره‌های متعدد همچنان سیر ورود گردشگران را به قلب گردشگری ایران یعنی سرعین شاهد باشیم، افزود: اقدامات خوبی با همکاری بخش خصوصی در تامین زیرساخت‌ها برای حضور گردشگران و افزایش مدت اقامت آنها در سرعین انجام شده به طوری که در بهار و تابستان امسال یک فضای متفاوتی را در این بخش شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: گردشگری سرعین در چند سال اخیر از حالت تک قطبی محدود به زمان و ظرفیت و قابلیت حاد خارج شده و به یک فرصت گردشگری همه‌جانبه تبدیل شده است.

ناصری با بیان اینکه اصلی‌ترین مرکزیت توسعه سرعین توجه به توانمندی‌های بخش گردشگری داخلی و خارجی است، افزود: با تنوع مراکز اقامتی و پذیرایی و همچنین آب‌های گرم، مناطق بکر طبیعی، کوهستان و همچنین ارتفاعات زیبا با برجستگی‌های مناطق نمونه گردشگری سعی و تلاش همه جانبه بر این است تا سرعین با داشتن این ظرفیت‌ها بتواند در رقابت با سایر مناطق به توسعه همه‌جانبه و پایدار دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری سرعین شناخته شده و معروف است، تصریح کرد: همچنان از جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه رونق گردشگری استقبال می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم با بهره‌گیری از توان بالا صنعت پردرآمد و پراشتغال گردشگری را توسعه‌ای واقعی ببخشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.