اردبیل؛

ورود بیش از 100 هزار گردشگر خارجی به استان اردبیل

مسوول نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار مغان گفت: در سه ماه تابستان 100 هزار و 440 گردشگر خارجی از پایانه مرزی این شهرستان به استان اردبیل وارد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرنام حامد در نشست با مسوولان میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به توزیع پنج هزار بروشور و نقشه در بین مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی و تابستان سال جاری اظهار کرد: در این مدت در مجموع 273 هزار و 705 گردشگر در پایانه مرزی این شهرستان تردد داشته اند.

وی افزود: یک هزار و 360 مورد بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی ، شش هزار و 750 مورد بازدید از جاذبه های طبیعی و شش هزار و 400 مورد بازدید نیز از جاذبه های دست ساز این شهرستان در مدت یاد شده گزارش شده است.

مسوول نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار مغان همچنین از اقامت هفت هزار و 600 نفر در مراکز اقامتی ، 226 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و 13 مورد تذکر به واحدهای اقامتی شهرستان بیله سوار در سه ماهه تابستان امسال خبر داد و گفت: این شهرستان دارای 14 واحد اقامتی با ظرفیت پذیرش 342 نفر است.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، ورود ، گردشگران ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.