نخستین پیست اسکی روی چمن و برف شمال کشور در کجور ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی كشور در حاشیه  بازدید و جانمایی از محل احداث پیست اسکی در کجور گفت: احداث پیست اسکی در بخش کجور به عنوان نخستین پیست اسکی در شمال کشور است و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه،‌ می‌توان دستگاه برف‌ ساز را نیز در کنار پیست اسکی تعبیه کرد.
افتخاری افزود: احداث این پیست تاثیر زیادی در گردشگری و ورزشی می ‌تواند داشته باشد و فضای خوبی برای رونق گردشگری ایجاد می كند كه می تواند توریسم  بیشتری را به منطقه بیاورد.
وی گفت: در دوماه از سال که دمای هوا زیر 11 درجه است می توان  از ظرفیت اسکی روی برف نیز در این منطقه استفاده لازم را برد.
رئیس فدراسیون اسکی كشور با بیان اینكه احداث پیست از نظر ورزش قهرمانی نیز در توسعه اسکی روی چمن بسیار تأثیرگذار است، افزود: با توجه به اینکه فصل اسکی روی برف محدود است توسعه اسکی روی چمن ضرورت دارد زیرا اسکی روی چمن تا حدود شش ماه می‌تواند ورزشکاران را از نظر آمادگی روی فرم نگه دارد.
افتخاری گفت: مردم مناطق شمال کشور با ساختار آب و هوایی که دارند می ‌توانند در حوزه قهرمانی اسکی روی چمن در عرصه ‌های بین ‌المللی اقدامات خوبی انجام دهند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.