خداحافظی ملی پوش ایرانی

عمرانی جا را برای حضور جوانان در تیم ملی بازکرد / تقدیر ویژه فدراسیون از عمرانی

محجوبه عمرانی ملی پوش باسابقه تیم ملی زنان ایران از تیم ملی خداحافظی کرد.

عمرانی جا را برای حضور جوانان در تیم ملی بازکرد / تقدیر ویژه فدراسیون از عمرانی به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محجوبه عمرانی یکی از پرافتخارترین پینگ پنگ بازان کشورمان در عرصه های ملی سال های اخیر ، از حضور در تیم ملی خداحافظی می کند .
این ورزشکار قرار است علی رغم در اختیار داشتن جایگاه دوم تیم ملی بزرگسالان و حضوری ثابت در ترکیب اصلی تیم ملی ، از عرصه های ملی خداحافظی و این فرصت را برای جوانان مستعدی که در راه می باشند فراهم  می نماید.

این ورزشکار خوش اخلاق در هفته های اخیر طی تماس با مسئولین فدراسیون این مورد را اعلام کرد و ابراز داشته که با توجه با سال ها فعالیتش تصمیم دارد تجارب خود را در عرصه مربیگری به نسل جوان انتقال دهد.

او اعلام داشته در طی سالها فعالیت تمام سعی خود را برای ارتقای تتیس روی میز کشورش و به کار برده است.
حسین عمرانی مربی سازنده کشورمان و پدر محجوبه نقشی اساسی در ارتقای فرزندش بعهده داشته است.

عمرانی که از یک خانواده تماماً پینگ پنگی به عرصه های مسابقاتی کشورمان وارد گردید ، در سال های گذشته با حضور در بالاترین سطوح مسابقات بین المللی ، عضوی ثابت و تاثیر گذار در میادین مختلف برای کشورمان بوده است.

این ورزشکار با اخلاق و زحمتکش همواره با سخت کوشی و نظمی خاص نهایت تلاشش را برای ارتقای نام کشورمان در میادین مختلف به عمل آورده است.

محجوبه عمرانی در میادین مختلف جهانی و آسیایی حضور داشته که آخرین میدان مسابقاتی این ورزشکار توانمند ، هفته پایانی فروردین ماه سال جاری و در  مسابقات انتخابی سهمیه  المپیک در هنگ کنگ بوده است.

این ورزشکار که با آمادگی و انگیزه های خاصی در آن مسابقات حاضر گردیده بود متاسفانه در آستانه شروع مسابقات با بیماری مواجه شده و علی رغم شایستگی انتخاب و حضور در المپیک ریو ، در لیست ورزشکاران ذخیره آسیا به عنوان نفر سوم برگزیده شده و متاسفانه سرانجام موفق به حضور در ریو 2016 نشده است.

محجوبه عمرانی با دارا بودن تحصیلات ورزشی و مدرک درجه یک مربیگری می تواند یکی از سرمایه های تنیس روی میز کشورمان در عرصه های مختلف فنی و مدیریتی محسوب شود و قطعا فدراسیون تنیس روی میز در جایگاه مناسب از تجارب این قهرمان بلندآوازه و با اخلاق بهره گیری خواهد کرد.

به همین مناسبت در روز 15 مهرماه و در خلال برگزاری مسابقات برترین دختران بزرگسال کشور ، فدراسیون تنیس روی میز از محجوبه عمرانی به نحو مقتضی تقدیر خواهد شد.
 
محجوبه عمرانی بهمراه تیم ملی زنان کشورمان در سال های 2007 ، 2008 ، 2010 ، 2011 ، 2012 ، 2013 ، 2014 ، 2015 و 2016 در رقابت های قهرمانی جهان حضور داشته است.

انتهابی پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار