به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، تابستان امسال بیش از 32 هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش این استان اسکان داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی  با بیان اینکه تابستان امسال هزار کلاس درس برای اسکان مسافرین تابستانی در نظر گرفته شده بود افزود:14 معلم‌سرا و اقامتگاه استان کرمانشاه نیز در ایام تابستان کار اسکان موقت میهمانان را بر عهده داشتند و این مراکز 250 تخت دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امسال بالغ بر 32 هزار و 226 نفر روز در مدارس و دیگر اقامتگاه‌های آموزش و پرورش این استان اسکان موقت داشتند، گفت: استقبال خوبی از اقامتگاه‌ها و کلاس‌های درس آماده شده برای اسکان میهمانان تابستانی شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه آمار مسافرینی که تابستان امسال در مدارس و اماکن آموزش و پرورش استان اقامت کردند نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشت و کلاس‌های درس در چهار گروه ویژه، الف، ب و ج با امکانات متفاوت دسته بندی شده‌اند.

محبی افزود: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه  در ایام تابستان  از 27 خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.