مدیرعامل بنیاد علوی جهت توسعه آموزش مناطق کمتر توسعه یافته و رشد علمی آنان از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ موسی برزگری مدیر عامل بیناد علوی در تقدیرنامه ای از سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقدیر نمود.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: « بسی خشنودیم که به حول و قوه الهی و با همت والا و قلم آغشته به جوهر اندیشه و معرفت، موجبات ترویج علم ورزی و شناخت صحیح ارزش های انسانی و اسلامی را فراهم نموده اید، بدین بهانه، مراتب سپاس و احترام را به پاس کوشش های بی دریغ جناب عالی در همکاری با بیناد علوی جهت توسعه آموزش مناطق کمتر توسعه یافته و رشد علمی فرزندان این مرز و بوم تقدیم می داریم و از حضرت باری تعالی مزید استمرار توفیقات آن جناب را مسئلت می نماییم.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
باسلام . مدیر یک مدرسه متوسطه اول روستایی با دانش آموزان مختلط هستم. تا قبل از سال92 ماهیانه 16 ساعت اضافه کاری به مدیران می دادند اما 2سال است علاوه بر قطع آن تکلیف کرده اند باید 18 ساعت تدریس هم داشته باشیم .مدیری که در صورت تدریس با سنوات بالاتر از 20سال باید 20 ساعت تدریس داشته باشد چرا باید 3 روز درهفته تدریس کند امور مدرسه و دهها طرح آموزشی و پرورشی را چه کسی می تواند اجرا نماید . خواهشا" مسئولین کیفیت آموزشی را قربانی طرح های تحمیلی خود نکنند . هیچ انسان منصفی قبول نمی کند که طرح های ابلاغ شده در مقام عمل به اجرا در آید . سرمان را زیر برف نکنیم . ظلم به فرزندان ایران است.