اهواز؛

ایجاد 2 ستاد برای برگزاری آئین های ویژه محرم

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از ایجاد دو ستاد برگزاری آیین‌های ویژه محرم دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند،  نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بیش از گذشته نسبت به پاسداشت و برگزاری ویژه برنامه‌های مرتبط با محرم و گرامی داشت این ایام با توجه به نیازهای فردی و اجتماعی و اسلامی و انقلابی خود توجه و تاکید داشته باشیم.

وی افزود:  به همین جهت و  با پیگیری‌های صورت گرفته، دو ستاد برگزاری آیین‌های ویژه محرم در شهرستان اندیمشک راه اندازی و آغاز به کار کرده که یکی در بخش ستاد مردمی نکوداشت ایام محرم و دیگری در بخش ستاد اداری برگزاری ویژه مراسم‌های مذهبی در این شهرستان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بخش  مردمی این ستاد نیز، مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک خود همانند گذشته با راه اندازی تکیه‌ها و هیئت‌های مذهبی و اجرای آیین سیاه پوش کردن فضای شهر، پیشتاز این عرصه هستند و خود را آماده برگزاری با شکوه ویژه برنامه‌های دهه محرم  و آیین‌های سوگواری سالار شهیدان در شهرستان، کرده‌اند.

وی گفت: در بخش ستاد اداری شهرستان نیز و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و فرمانداری شهرستان، اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و در محورهای مختلف مربوط به این مقوله، و با توجه به آغاز دهه محرم، شاهد برگزاری هر چه بهتر آیین‌های عزاداری ویژه این ایام در شهر ولایت مدار اندیمشک، خواهیم بود.

حسنوند بیان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در شهرستان و با موضوع و محورهای متنوع  آغاز و به زودی، شاهد توسعه شهرستان در این زمینه‌ها خواهیم بود و اندیمشک مسیر عمران خود را بیش از گذشته، هموار خواهد دید.

وی عنوان داشت: حرکت شهرستان اندیمشک در طول مدت اخیر و در محورهای برنامه ریزی، انسجام اداری، تعامل بین مردم و مسئولین گسترش ارتباط بین مسئولین استانی و ملی، جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف و توسعه و سازندگی، موفق بوده و این آثار این حرکت و منطق را، در شهرستان علی رغم گذشت این مدت کوتاه، می‌بینیم.

نماینده مردم اندیمشک با بیان این که دغدغه کنونی شهرستان اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی بوده، افزود: تا ابتدای سال آینده پروژه‌های گسترده‌ای در این زمینه اجرا و با آغاز روند اجرایی سد، نیروگاه سیکل ترکیبی، فولاد، پتروشیمی  و دیگر طرح‌های عمرانی و اقتصادی و صنعتی در اندیمشک، شهرستان گامی بلند در مسیر رفع این نگرانی و دغدغه، خواهد برداشت.

وی گفت: هم چنین خدمات گسترده‌ای در بخش بهسازی معابر شهری و ورودی‌های شهرستان و تأمین روشنایی مناطق مختلف شهری آغاز شده و به زودی و با بهره برداری از آنان، مردم اندیمشک از فرصت توسعه و عمران و آبادانی بیش از گذشته بهره مند و رضایت آنان از خدمات این حوزه تأمین می‌شود.

حسنوند تصریح کرد: با توجه به لزوم ایجاد کار آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در شهرستان و کشور جلسات گسترده‌ای با مسئولین بخش‌های مختلف اداری و اجرایی، برگزار و به زودی با همکاری رئیس مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر بخش‌های دولتی، شاهد خدمات گسترده‌ای در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.