استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در این استان با توجه به سفر سالانه 27 میلیون زائربه مشهد، مسئولیتی فراتر از نیروهای انتظامی سایر استانهاست .

نیروی انتظامی خراسان رضوی در سطح فراملی انجام وظیفه می کند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان درمراسم صبحگاه مشترک یگانهای نمونه نظامی مستقردرخراسان رضوی درمشهد به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: همچنین میزان احساس امنیت در این استان پنج درصد بیشتر از میانگین کشوری این شاخص است.

وی اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی، این احساس امنیت ناشی از تلاش بی نظیر نیروهای انتظامی، به میزان 93 درصد است.

رشیدیان به 900 کیلومترمرزخراسان رضوی با کشور های همسایه اشاره کرد و گفت: مرزبانان غیور و مجاهدان عرصه پاسداری از مرزها، نقشی بی بدیل در حفاظت دارند، از همین رو امنیت مرزهای استان مثال زدنی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت نیروی انتظامی در 28 فرمانداری و سه هزار روستای این استان ستودنی است.

وی به سفر سالانه دو و نیم میلیون زائر خارجی به خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: فعالیت پلیس اماکن باعث شده حق این زائران تضییع نشود.

رشیدیان گفت: ارتباط نیروی انتظامی با مردم یکی از شاخص های سنجش مردمی و دموکراتیک بودن هر نظام است و خوشبختانه گسترده ترین تعامل در بین سازمانهای مختلف نیروهای مسلح و مردم برقرار است.

وی افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پلیس باید پناهگاه مردم باشد، نیروی انتظامی همانطور که برای مردم مایه آسایش است برای توطئه گران و مجرمان نیز مایه رعب و وحشت است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز نوع جرائم و مجرمان پیچیده تر شده و در فضای مجازی نیز توطئه های غیرامنیتی در حال شکل گیری است لذا توسعه و تجهیز نیروی انتظامی تامین کننده آرامش خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.