صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان کردستان با حضور جمعی از مدیران ومسئولان استانی برگزارشد.

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک یگان های نیروهای انتظامیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،در دومین روز از هفته ناجا، مراسم صبحگاه مشترک یگان های نیروهای انتظامی استان کردستان به نام "پلیس، حرفه‌گرایی، دانش بنیانی و کارآمدی " با حضور استاندار کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان و روسای ادارات در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی کردستان دراین مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یادوخاطره شهدا گفت: شعار امسال نیروی انتظامی در هفته ناجا "همه با هم برای امنیت و آرامش" است و هر ساله نیروی انتظامی با توجه به برآوردهایی که از وضعیت سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در سطح کشور دارد شعار مناسب با وضعیت موجود از برآوردها را تهیه، ابلاغ و تبیین و به‌عنوان نقشه راه نیروی انتظامی برای یکسال آینده ابلاغ می‌کند.

سردار مسعود خرم‌نیا افزود: تمامی دستگاه‌های متولی اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و قضایی و مردم عزیز در جهت ایفای این نقش مهم در حال همکاری هستند.

وی گفت:امروز در استان کردستان با حمایت و پشتیبانی‌های مسئولان، مردم و اعضای شورای تامین استان شاهد امنیت پایدار در استان هستیم و در استان کردستان هیچ نقطه ناامنی وجود نداردو دشمن جرات خطا و چشم چپ به این استان را ندارد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان عرصه نظم وامنیت جامعه با اهدای لوح تقدیر، رژه نیروهای انتظامی استان کردستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.