رئیس کل دادگستری ایلام گفت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضایی و پلیس برای برخورد با مجرمان مثال زدنی است و اجازه تحرک به اخلال کنندگان در نظم عمومی را نخواهیم داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد رزم اعلام کرد: مسئولان دستگاه قضایی تقویت نیروی انتظامی مردم دار و ضابطه مند را بر خود واجب و ضروری می دانند و بطور قطع دادسرای عمومی و نظامی نیز در جهت تحقق این امر و اهداف کلان پلیس حرکت می کند.
رزم اعلام کرد: نیروهای خدوم پلیس باید همواره نیت خود را برای خدمت به عموم مردم خالص کنند تا ضمن کسب رضایت الهی مردم را نیز از تلاش های خود بهره مند کرده باشند.
وی با اشاره به برخورد جدی پلیس با پدیده بی حجابی و بدحجابی در کشورافزود: معتقدم شیوع این مسئله در کلان شهرها و بویژه تهران سازماندهی شده است و باید با افرادی که دست به این عمل هنجارشکنانه و غیر قانونی می زنند، برخورد شدید قانونی صورت گیرد، بانوان عفیف و باوقار ایلامی خوشبختانه در زمینه رعایت حدود الهی در کشور نمونه هستند و در این استان با مشکل حادی در زمینه بی حجابی روبرو نیستم.
رزم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان جرائم اقتصادی و بویژه قاچاقچیان کالا تاکید کرده اند و دستگاه قضایی نیز با همراهی نیروهای انتظامی رسیدگی به این پرونده ها را خارج از نوبت و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
وی اضافه کرد: همگان بر این مسئله اذعان دارند که قاچاق کالا بزرگ ترین ضربه را بر اقتصاد ملی وارد می کند و دادگستری استان نیز با همراهی پلیس نسبت به جمع آوری و معدوم سازی کالاهای قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان اقدام خواهد کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.