معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امنیت پایدار در ابعاد مختلف مهم ترین پیش زمینه و نیاز برای رونق فضای کسب و کار است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسین کلانتری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اعلام کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا تلاش های این نیروهای تلاشگر و خدوم از طریق رسانه ها برای عموم مردم بازگو شود.
کلانتری اضافه کرد: ماموریت های متنوع و متعددی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد که در استان نیز ناجا ایلام توانسته است ماموریت های ملی را با توجه به محدودیت امکانات و بودجه های استانی به نحو احسن به سرانجام برساند.
وی افزود: نیروهای ناجا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب همانند یک یار مهربان و مقتدر در جهت خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند و همین روحیه نیز زمینه رضایت نسبی مردم را از عملکرد آنان فراهم کرده است.
کلانتری ادامه داد: نیروهای انتظامی و مرزبانی با اشراف اطلاعاتی دستگاه امنیتی و تعامل بسیار خوب سپاه پاسداران توانسته اند ماموریت های ویژه ای را در استان ایلام اجرایی و محقق کنند و احساس مطلوب امنیت در ایلام با وجود دارا بودن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق مرهون این تلاش های صادقانه است.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این صبحگاه اظهارکرد: امروز اقتدار نظام برای دوست و دشمن مشخص است و خوشبختانه در راس نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران ولی فقیهی قرار داشته که در کنار اتحاد میلیونی مردم کشور و همبستگی و پیوستگی سران سه قوه این اقتدار را در کشور ایران اسلامی فراهم کرده است.
سردار نورعلی یاری گفت: این ویژگی سبب استحکام نظام و شکست توطئه های دشمنان شده است و آنان را در رسیده به اهداف پلید خود ناکام کرده است.
وی افزود: دشمنان نظام و در راس آنها آمریکا، اسرائیل و آل سعود هر روز در پی ایجاد توطئه ای جدید برای ایجاد مانع در دستیابی کشورمان به اهداف متعالی خود هستند ولی اقتدار و عظمت ملت ایران روز به روز در حال افزایش است و نخواهند گذاشت آنان در رسیدن به برنامه های خود موفقیتی کسب کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، امنیت ، کسب و کار ، رونق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.