از 6 دانش آموز بوکانی برگزیده مسابقات رباتیک نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف در مراسمی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه فرماندار بوکان در این مراسم بیان کرد: شهرستان بوکان با داشتن ظرفیت های خاص به خصوص در میان قشر جوان می تواند یکی از قطب های توسعه در منطقه و سطح کشور باشد.

جمال خسروی در ادامه گفت: جامعه امروز نیازمند ایده و خلاقیت های نخبگان برای ایجاد فضای جدید و مناسب برای شهرستان است و باید از ظرفیت نخبگان به خوبی استفاده شود.

وی با تاکید بر اهمیت کار جمعی و گروهی ادامه داد: استعداد افراد به صورت فردی نمی توانند به خوبی رشد کرده و شکوفا شود ولی با انجام کارهای گروهی و جمعی می توان رشد و بالندگی خود و دیگران را فراهم کرد، آموزش و پرورش زمانی موفق عمل خواهد کرد که بتواند کار تیمی را در کنار کار فردی و با هدف تقویت نخبه پروری انجام دهد.

فرماندار شهرستان بوکان اظهار داشت: آموزش و پرورش با شناسایی استعدادها و ساماندهی نیروهای با استعداد و نخبه در کنار ایجاد فضای آرام می تواند فضایی برای رشد دانش آموزان فراهم کند.

خسروی در خصوص استعداد و ظرفیت های شهرستان بوکانخاطر نشان کرد: شهرستان بوکان با داشتن صنعتگران ماهر، کشاورزان نمونه و ورزشکاران ملی سرشار از ظرفیت هایی است که همه دستگاه ها موظف به شناسایی و ساماندهی این نیروها هستند تا وضعیت فعلی شهرستان بوکان ساماندهی شود.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای لوح تقدیر،تندیس و هدایای نقدی از 6 دانش آموزی که موفق شدند در مسابقات رباتیک نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف مقام کسب کنند تجلیل شد ،این مسابقات در رشته هایی مانند شیمی، زیست، سازه های ماکارونی، اندروید نویسی، هوافضا و رباتیک برگزارگردید.

در شهرستان بوکان 43 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.