شکایات ثبت شده در سامانه دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات ظرف مدت 10 روز رسیدگی خواهد شد.

سامانه رسیدگی به شکایات 195 سرعت داده می شودبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن رسیدگی به شکایات دریافت شده در سامانه 195 خبر داد.
حسن مهدوی در پاسخ به خبرنگاران ضمن یاد آوری سامانه 195 به عنوان رگولاتوری و پل ارتباطی بین کاربران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عنوان کرد: این سامانه به منظور ثبت و پاسخگویی به شکایت های کاربران در نارضایتی از خدمات اینترنت در نظر گرفته شده است. اکنون پس از یکسال از شروع به کار رسمی سامانه ما با کم کردن فاصله ثبت شکایت و بررسی به کمتر از ده روز به دنبال کسب رضایت بیشتر کاربران هستیم.

در هر کجای ایران با حذف روش های سنتی و حضور فیزیکی، درخواست های بررسی کیفیت یا عدم دسترسی به اینترنت از طریق غیر حضوری این سامانه ثبت خواهد شد. سامانه به طور خودکار با اتصال به اپراتور، طی 10 روز پاسخ را در اختیار کاربر قرار خواهد داد در غیر اینصورت درخواست به سازمان هدایت شده تا کارشناسان پیگیری های مربوطه را انجام دهند.

گفتنی است؛ رگولاتوری 195 از سال 1390  و با ثبت میانگین سالانه 100 شکایت در سال شروع به کار کرد اما آغاز به کار رسمی و شناخته شده این سامانه ازسال 1390 صورت گرفته و اکنون به حدود 20 هزار شکایت در سال رسیده است. که با طرح کاهش روند بررسی شکایات، زمان انتظار کاربر از میانگین 400 روز انتظار که زمان بالا و طولانی بود به 10 روز کاهش یافته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار