وزارت خارجه روسیه تأکید کرد هرگونه تجاوز مستقیم آمریکا به سوریه، نه فقط برای این کشور، بلکه برای تمام منطقه فاجعه‌بار خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ "ماریا زاخاروفا" –سخنگوی وزارت خارجه روسیه- تأکید کرد هرگونه تجاوز مستقیم آمریکا به سوریه نتایج فاجعه باری را برای منطقه خاورمیانه به بار خواهد آورد.

"ماریا زاخاروفا" گفت: "تجاوز مستقیم آمریکا علیه مقامات دمشق و ارتش سوریه، به تغییرات ساختاری وحشتناکی در خاورمیانه منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه توضیح داد: "وظیفه من این است که تشریح کنم چرا پایبندی به توافقات مهم است؛ اگر تجاوزی مستقیم از سوی آمریکا علیه دولت و ارتش سوریه آغاز شود، این اقدام تحولات وحشتناکی را نه فقط در خود سوریه، بلکه در سطح منطقه به دنبال خواهد داشت."

زاخاروفا پیش بینی کرد که نتیجه تغییر دولت در سوریه، چیزی فراتر از خلأ قدرت خواهد بود و آن همان خلأ سیاسی است که فوراً باصطلاح میانه‌روها این خلأ را پر خواهند کرد که در حقیقت، این باصطلاح میانه‌روها کسانی جز همان تروریست ها با نام های مختلف نیستند؛ کسانی که عملا هیچ کاری را نمی توان در مقابله با آنها انجام داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار