مشهد؛

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با محوریت خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی, از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با محوریت خراسان رضوی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ راضیه علیرضایی گفت: این نمایشگاه با مشارکت شرکت ها و واحدهای توانمند کشور و استان در شهر چیمکنت قزاقستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از استان خراسان رضوی می باشند افزود: در این نمایشگاه حدود 60 شرکت و واحد تولیدی کشور در قالب یک هیات 100 نفره, در زمینه های تجهیزات گلخانه, سازه, مصالح ساختمانی, دارو, تولید قطعات, فرآورده های غذایی, تجهیزات پزشکی, کاشی و سرامیک , چسب و رزین, پوشاک, چوب, صنایع دستی, پسته و غیره حضور خواهند داشت.

علیرضایی تصریح کرد: 4 پاویون شامل پاویون های اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی به نمایندگی از 300 شرکت بازرگانی و تولیدی, صادرکنندگان نساجی و پوشاک, اتاق اصناف و شورای مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان نیز در حاشیه نمایشگاه مذکور تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه 30 درصد صادرات ایران به قزاقستان از خراسان رضوی انجام می شود افزود: در این نمایشگاه در قالب نشست ها و مذاکرات, راههای تقویت تجارت با قزاقستان مورد پیگیری قرار می گیرد و ظرفیت های جدید تولید در حوزه های مصالح ساختمانی, پتروشیمی, ساخت و ساز و دانش نوین, معادن, محصولات غذایی و اولویت های سرمایه گذاری در فراورده های تبدیلی و محصولات کشاورزی, مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.