کرمانشاه؛

بازوان توانمند نیروهای مسلح در پشت میزهای مذاکره

فرماندار گیلانغرب گفت: آنچه سیاستمداران در پشت میزهای مذاکره انجام می‌دهند بواسطه پشتوانه بازوان پرتوان نیروهای مسلح ما از بسیج و سپاه، انتظامی، ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج) برمی‌خیزد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کرم محمدی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و از جمله نیروی انتظامی در نظامی خدمت می‌کنند که آن را نظام ارزشها می‌دانند. در این نظام برای تحقق هدف از هر وسیله‌ای استفاده نمی‌شود، چرا که اخلاق سرلوحه کار نیروهای مسلح ماست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما تحت فرماندهی و زعامت فقیهی عادل و ولی امر مسلمین قرار دارند، افزود: در بسیاری از کشورهایی که از نظر اقتصادی و نیروی نظامی در رده اول قرار دارند، در نیروهای نظامی و انتظامی خود مزدور استخدام می‌کنند که نتیجه این کار نیز رقم خوردن جنایات هولناکی همچون گوانتانامو، حلبچه و ابوقریب و... است.

محمدی اظهار کرد: اگر امروز رئیس جمهور کشورمان در مذاکرات پیچیده و حساس هسته‌ای با هدایت‌ مقام معظم رهبری توانسته حقوق این ملت را اثبات نماید و بگوید که اگر حق ملت ما را ندهید به زور می‌ستانیم و اگر وزیر نفت ما می‌تواند در مقابل اعضای اوپک و بویژه آل سعود خائن بر حق ملت ایران پافشاری کند، اینها از اقتدار، عظمت و ایمان نیروهای مسلح ما به خدای قادر متعال بر می‌خیزد.   

محمدی ادامه داد: در روزگاری نه چندان دور همین نقطه از کشورمان(سومار) در دست دشمن قرار داشت، اما امروز زندگی، اقتصاد و تجارت  در آن جریان دارد و این با ایثار و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح کشورمان میسر شده است.

محمدی با اشاره به اعتماد مردم به نیروی انتظامی، از آن بعنوان  یک سرمایه گرانقدر یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی این سرمایه بزرگ را بخوبی کسب و از آن صیانت می کند و این بیانگر و نشانه ایمان و اعتماد قلبی آحاد مردم به نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.