اعضای باند كلاهبردار اينترنتی كه از طريق فضای مجازی زنان و دختران را اغفال و از انان اخاذی می كردند دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ يوسف ملك زاده فرمانده انتظامی شهرستان شيراز گفت: يكی از شهروندان به ماموران انتظامی بخش زرقان مراجعه و مدعی شد، شخصی ناشناس از طريق فضای مجازی مبلغ 240 ميليون ريال از دخترش كلاهبرداری كرده است.
سرهنگ ملك زاده ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد اعضای يك باند از طريق بيتالك زنان و دختران را اغفال و از انان اخاذی می كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز اظهار كرد: دستگيری اعضای اين باند در دستور كار ماموران قرار گرفت و با تلاش ماموران دو نفر از آنها شناسايی و در يك عمليات ضربتی دستگير شدند.
سرهنگ ملك زاده افزود: متهمان دستگير شده در تحقيقات به جرم خود مبنی بر اغفال و كلاهبرداری از شهروندان از طريق شبكه اجتماعی بيتالك با نام مستعار و جعلی اقرار كردند.
وی بيان كرد: در ادامه سردسته اين باند كه به صورت كاملا حرفه ای، دو متهم دستگير شده را پدر و خواهر خود در اغفالگری معرفی كرده بود و از زنان و دختران جهت جلب اعتماد آنان، خواستگاری می كرد، در شهر شيراز دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز گفت: سركرده اين باند نيز به جرم خود اقرار كرد و هر سه متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار