در اين مراسم از آخرين كتاب اردوهای جهادی تحت عنوان «احمد فداله؛ برمودايی در دزفيل» به قلم اسماعيل احمدی رونمايی گرديد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 31 شهريور ماه، جبهه جهادی منتظران خورشيد در اقدامی ارزنده به مناسبت پاسداشت ششمين سالگرد ديدار گروه‌های جهادی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراسم «بدون منّت» را برگزار نمود.

در اين مراسم كه در پاتوق خبر و با حضور جمعی از جهادگران، اهالی رسانه و نماينده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد از آخرين كتاب اردوهای جهادی تحت عنوان «احمد فداله؛ برمودايی در دزفيل» به قلم اسماعيل احمدی رونمايی گرديد.

اين كتاب حاوی سفرنامه‌های كوتاه مطبوعاتي نگارنده از اردوهای جهادی منتظران خورشيد در منطقه بسيار صعب العبور «احمد فداله» در شهرستان دزفول می‌باشد كه به اقدامات جهادگران برای خدمت رسانی به 7 هزار سادات حسينی در اين منطقه پهناور و محروم پرداخته است.

روز جمعه شبكه «من و تو» در برنامه موسوم به «ببين تی وی» به خيال واهی خود مراسم «بدون منّت» را با محور رونمايی از كتاب احمد فداله، به اصطلاح مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

در اين برنامه خاص، سه گروه مختلف از چهره‌های ضد انقلاب با زير سؤال بردن اين مراسم جهادی، خشم خود را از فعاليت گروه جهادی در منطقه محروم ابراز داشته و مشخصا به انتشار اين كتاب حمله می‌کنند.

همچنين عصبانيت مديران دست نشانده اين شبكه صهيونيستی از گرامیداشت سالگرد ديدار تاريخی جهادگران با رهبر انقلاب بسيار آشكارا بيان شده و از محورهای مورد توجه آنان است كه گويا برای شان سخت گران آمده و نتوانسته‌اند پيرامون آن بحث نكنند.

گفتنی است منطقه عمومی «احمد فداله» از توابع بخش شهيون شهرستان دزفول يك سال و نيم است كه به همت جبهه جهادی منتظران خورشيد كانون توجه رسانه‌ها و مسئولين قرار گرفته و اقدامات ارزشمندی به همت نهادها و وزارتخانه‌های مختلف به ويژه بسيج و سپاه در اين سرزمين كوهستانی صورت گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار