فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان گفت : نیروی نوجوانی در کنار مقتضیاتش، اگر همراه با بصیرت، آگاهی و عقل و هوشمندی باشد می‌تواند نقش خود را به خوبی عمل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی در افتتاحیه اردوهای یاوران ولایت پسر با درود بر شهدای دانش‌آموز و ارواح شهدایی که تازه به وطن برگشته، اظهار داشت: هدف این اردو‌ها برداشتن قدم در راستای تعالی برای خدمت موثر‌تر به نظام جمهوری اسلامی و خدمت متعالی به مردم عزیز ایران و جهان است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان انقلاب ‌با اراده قوی خود، اراده سست مستکبران را ساقط کردند، تصریح کرد: اراده آمریکا به بقای نظام طاغوت است، اما هنگامی که در مهر 57 دانش‌آموزان به موج انقلابی مردم پیوستند، مشخص شد که رژیم طاغوت ماندنی نبوده و آن روزی که دانش‌آموزان به فرمان امام (ره) به جبهه‌ها شتافتند و شجره طیبه بسیج را تأسیس کردند، انحطاط رژیم بعث عراق مشخص شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان افزود: ما در دوران جنگ 36 هزار دانش‌آموز شهید دادیم که این‌ها در مدارس و در پارک‌ها به شهادت نرسیدند، بلکه در پشت دیواره‌های شهر بصره در آزاد‌سازی خرمشهر در عبور از اروند و در پست‌های فرماندهی، اطلاعات و عملیات و در پیشانی سخت‌ترین نبردها حضور داشتند.

سردار سلیمانی گفت: نیروی نوجوانی در کنار مقتضیاتش، اگر همراه با بصیرت، آگاهی و عقل و هوشمندی باشد می‌تواند نقش خود را به خوبی کرده و استعداد‌های بالقوه خود را به فعل برساند.

وی با اشاره به پیشرفت‌هائی که غربی‌ها با ترجمه کتب اسلامی و ایجاد نهضت‌های علمی و ادبی رنسانس ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: آن‌ها برخلاف مسلمانان از علم در راستای جنگ و استعمار مسلمانان و سایر مردم جهان استفاده کردند و این موضوع از لشکر‌کشی ناپلئون به مصر تا الان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه غرب از ابزار علم برای استعمار و استکبار استفاده می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی این مسیر را تغییر داده و آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی را به مسلمانان برگرداند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.