تیم شیراز در مسابقات کونگ فو توآ بانوان فارس بر سکوی نخست قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نجمه قبادی نایب رئیس کمیته کونگ فو توآ فارس گفت: این مسابقات با حضور  130 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان در بخش «ممای» سلاح سرد و دفاع شخصی برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این رقابت ها تیم شیراز اول شد، تیم سپیدان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم نورآباد ممسنی سکوی سوم را از آن خود کرد.
نجمه قبادی ادامه داد: در بخش نونهالان فاطمه گنجی، ملینا زارع و زهرا روستا در خط یک موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و در قسمت خط دو حنانه دهقان بر سکوی نخست قرار گرفت.  
وی تصریح کرد: در رده نوجوانان، زهرا زارع ، سارا ملایی و بیتا بهرامی رتبه اول تا سوم خط یک کسب کردند و در خط دو فاطمه مکلا و زهرا زارع برتر شدند.
نایب رئیس کمیته کونگ فو توآی فارس افزود: در رده نوجوانان خط سه راضیه فرد متقی، مرجان کوهی و زهرا زارع، بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند و در خط پنج راضیه فرد متقی به مقان نخست رسید.
نجمه قبادی افزود: در قسمت جوانان خط یک فاطمه جعفری، آیلار شفیعی و هانیه قنبری در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند در خط دو  زهرا ملایی و آیسودا شفیعی برتر شدند،  در خط سه  کیانا اسکندری و در خط چهار، زهرا جلیلی و هانیه افشار مقام اول و دوم را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در رده بزرگسالان مرضیه نجفی، هانیه همراهی و مرضیه شیدایی مقام اول تا سوم را بدست آوردند و در قسمت سلاح، مینا بهزادی از نورآباد سکوی  نخست را از آن خود کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار