نفرات برتر در مسابقات سراسری دارت آزاد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامبیز ایوب زاده مسئول اجرایی مسابقات کشوری دارت آزاد گفت: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات افزون بر 170 ورزشکار حضور داشتند.  
کامبیز ایوب زاده اظهار کرد: این رقابت ها در دو بخش انفرادی و دوبل تیمی آقایان و بانوان برگزارو نفرات برتر مشخص شدند .  
مسئول اجرایی مسابقات کشوری دارت آزاد با بیان اینکه گروه آقایان با 120 ورزشکار برگزار شد افزود: در پایان در بخش انفرادی حسین اعرابی و علیرضا ایزدی هر دو  از اصفهان موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و مسعود فلاحتی از یزد و علیرضا روشن بین از لرستان به صورت مشترک  سوم شدند.
کامبیز ایوب زاده تصریح کرد: در بخش دوبل اتفاقی آقایان نیز ، محمد رضا فرحانی و بهروز کاظمی از تهران و خراسان رضوی در اول شدند، امیر مهدی امینی و اسماعیل غریبی از البرز و گیلان بر سکوی دوم ایستاند و داریوش خورشیدی و نادر قهاریان از فارس و تهران  و هادی امینی و اسماعیل عاشوری از فارس و گیلان سوم شدند.
وی گفت: این مسابقات در گروه بانوان نیز با حضور54 ورزشکار برگزار شد که در بخش انفرادی دنیز هشت بران و مژگان رحمانی هردو از تهران اول و دوم شدند و طاهره عیدی از فارس و طاهره یدالله زاده از مازندران نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
کامبیز ایوب زاده اظهار کرد: ساناز برمشوری و مهتاب صادقی از فارس و کهگیلویه و بویر احمد در بخش دوبل تیمی اتفاقی بانوان اول شدند و همچنین ساجده احمدی و افسانه مرادی از استانهای گلستان و مرکزی بر سکوی دوم قرار گرفتند.
وی افزود: محبوبه محمدی و معصومه نوذر نودهی از تهران و مرکزی به صورت مشترک سوم شدند.
کامبیز ایوب زاده بیان کرد: 8نفر برتر آقایان و 4نفر برتر بانوان در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: این رقابت ها با مجوز فدراسیون جهانی دارت در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: نفرات ، برتر ، مسابقات ، دارت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار