مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت: طرح ایجاد شهرک ترافیکی ویژه دانش‌ آموزان در مشهد، با همکاری شهرداری و پلیس راهور محقق می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا کاظمی درهمایش"همیاران پلیس، فرهنگیاران ترافیک و راهوران محله" افزود: شهرک ترافیکی ویژه دانش‌ آموزان با مساعدت مالی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در شهرک الهیه، در زمینی به مساحت 50 هزار هکتار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کارهای اولیه و زیرساخت های این شهرک ترافیکی انجام شده است، افزود: با توجه به کمبود بودجه و اعتبار لازم برای ایجاد این شهرک، زمان گشایش آن هنوز مشخص نشده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی افزود: هم اکنون از حدود یک میلیون و 150 هزار نفر دانش‌ آموز در استان بیش از 50 درصد با مجموعه پلیس راهور همکاری دارند.

کاظمی گفت: اعتماد عمومی به پلیس در سطح بالایی قرار دارد به گونه‌ ای که اکثر دانش‌ آموزان پلیس را نماد انسانی مهربان می‌ دانند.

وی اظهار داشت: طرح شهرک ترافیکی که با همکاری شهرداری و پلیس راهور محقق می‌ شود، دانش‌ آموزان را با فرهنگ راهنمایی و رانندگی آشنا می کند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار