تست دوپینگ دو دوچرخه سوار بانو و یک رکابزن با حداقل 40 مدال مثبت اعلام شد اما هیچکدام هنوز این مسئله را باور نکرده اند.

 به گزارش  خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛تست سه دوچرخه سوار کشورمان مثبت اعلام شد و رکابزنان ریحانه خاتونی و فاطمه یوسفی نیز به خاطر استفاده نادرست از مکمل های نیروزا به چهار سال محرومیت از ورزش حرفه ای محکوم شدند اما 20 روز وقت دارند تا از خود دفاع کنند و این محرومیت را کاهش دهند.
 
همچنین در برخی از رسانه ها مثبت شدن تست  دوپینگ علیرضا حقی ملی‌پوش پیشین کشورمان که در المپیک 2012 لندن حضور داشت، به دلیل مصرف ماده تستسترون در مسابقات قهرمانی کشور در سال 95،اعلام شده است اما طبق آخرین مذاکراتی که با وی داشتیم منکر این مسئله شد.
 
در این خصوص مصاحبه ای با فاطمه یوسفی رکابزن فدراسیون دوچرخه سواری داشتیم که وی اظهار کرد: کمیته پزشکی  که در این خصوص برگزار شد تمام صحبت ها را مطرح کردم و با این وجود مرا 4 سال محروم کردند و نتوانستم متقاعدشان کنم که نا آگاهانه مرتکب این گناه شدم در هر صورت این مسئله موجب آبروریزی است به این خاطر مشتاق نیستم حرفی بزنم.
 
وی افزود:در کمیته پزشکی ورزشکاران آقا زیاد بود که مرتکب این مسئله شده بودند اما هم اکنون اسم من و ریحانه خاتونی در رسانه ها مطرح شده است در صورتی که ما بی گناه بودیم.
 
یوسفی در ادامه بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر روحیه مناسبی ندارم و هم اکنون به چشم یک دوپینگی به من نگاه می کنند در صورتی که بنده حداقل 10 سال تنها رکابزن کورسی شهر شیراز هستم که دوچرخه سواری می کنم و با زور بازوانم بالا آمدم کاش حداقل به خاطر شخصیتم کمکم می کردند.
 
در ادامه با ریحانه خاتونی رکابزن فدراسیون دوچرخه سواری که وی هم چهار سال محروم شده است مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: این اتفاق کاملا نا آگاهانه پیش آمد البته 20 روز زمان باری اعتراض دارم اما حرفی در این خصوص برای گفتن ندارم.
 
در ادامه مصاحبه ای با علیرضا حقی ملی پوش مدال آور چند دوره مسابقات آسیایی انجام دادیم که وی خاطر نشان کرد:این مسئله دروغ است و مثبت شدن تست دوپینگ را تکذیب می کنم اگر به صحت این مسئله شک دارید با آنتی دوپینگ تماس بگیرید و درستی ماجرا را  بپرسید با توجه به اتفاقات و درگیری هایی که در فدراسیون به وجود آمد باید بگویم این یک دام است.
 
وی در خصوص اینکه آیا آخرین تستی که از شما گرفته شده است را دارید؟ گفت: آخرین رقابتی که انجام دادم مسابقات تور آذربایجان 24 اردیبهشت بود و پس از آن مسابقات لیگ برتر بود که  24فروردین انجام شد اگرچه نتیجه تست ها را نگه نداشته ام اما یقین دارم به خاطر درگیری هایی که مطرح شده، این حرف را زدند.
 
وی درخصوص اخباری که برخی از رسانه ها در خصوص وی زده اند تاکید کرد: باید بگویم آخرین صحبت هایی که بنده کردم با یکی از روزنامه ها بود و با هیچ رسانه مذاکره نداشته ام .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار