لرستان؛

توزیع ۱۵۰هزار برگ ثبت‌نام سرشماری بین روستائیان لرستان

مدیرکل پست استان لرستان گفت: ۱۵۰ هزار برگ ثبت‌نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن چاپ و در اختیار روستاهای فاقد اینترنت استان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سلیمانی گفت: از ظرفیت پست استان در راستای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استفاده می‌شود و با حضور پست در روستاها موافقت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی روستاهای استان فاقد اینترنت است در مرحله نخست 150 هزار برگ ثبت‌نام سرشماری چاپ و در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا امر سرشماری را انجام دهند.

مدیرکل پست استان لرستان گفت: آمار ارائه‌شده ثبت‌نامی که تاکنون در استان انجام‌شده مطلوب نیست چراکه شأن و جایگاه استان بسیار بالاتر است بنابراین همه مسئولان در اجرای این طرح ملی از حداکثر ظرفیت و توان خود استفاده کنند.

وی افزود: بنا است از طریق مشارکت مخابرات استان پست‌بانک و دفاتر ICT از حداکثر توان خود استفاده کنند و در روستاهایی که ICT ندارند 150 هزار برگ ثبت‌نام سرشماری در بین روستائیان توزیع شود.

سلیمانی گفت: دهیاران روستاهایی که فاقد اینترنت هستند با پست شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند تا فرم‌های ثبت‌نام در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از امروز تمامی دفاتر پستی از ساعت هشت صبح تا هشت غروب ثبت‌نام اینترنتی را انجام می‌دهند و روسای اداره پست آمار روستاهایی که فاقد خطوط اینترنتی است را مشخص و به تعداد جمعیت فرم توزیع می‌شود.

مدیرکل پست استان لرستان گفت: فرم‌هایی که در اختیار دهیاران قرار می‌گیرد باید در کمتر از 24 ساعت جمع‌آوری شوند و به مرکز شهرستان‌ها جهت ورود اطلاعات ارسال کنند.

وی بابیان اینکه شماره همراه سرپرست خانوار در تکمیل اطلاعات الزامی است اظهار داشت: در پایان کار شهرستانی که عملکرد بهتری داشته باشد مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.