شیراز؛

راه اندازی کمپین نذر دانایی در شیراز

کمپین نذر دانایی به منظور جمع‌ آوری کتاب برای مناطق کمتر برخوردار شیراز و سوق دادن سنت زیبای نذر به سمت امور فرهنگی توسط یکی از موسسات فرهنگی و هنری راه‌اندازی شد.

راه اندازی کمپین نذر دانایی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ چند سالی است که طرح نذر کتاب با استفاده از سنت حسنه نذر و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سراسر شهر های ایران و معمولا همزمان با ماه محرم برگزار می‌ شود.
امسال کمپین نذر دانایی به منظور جمع‌ آوری کتاب برای مناطق کمتر برخوردار شیراز و سوق دادن سنت زیبای نذر به سمت امور فرهنگی توسط یکی از موسسات فرهنگی و هنری راه‌اندازی شد و مردم می‌توانند در ماه محرم امسال، به نیت نذر، کتاب‌های خوانده شده خود را اهدا کنند.
براساس فراخوان اعلام شده علاقه‌مندانی که قصد نذرِ بیش از 50 جلد کتاب را دارند می‌توانند نام، تعداد کتاب، آدرس و بهترین ساعت مراجعه اعضای کمپین  به درب منزل را  به @farsmehresaba ارسال کنند.
مکان هایی نیز برای جمع‌ آوری نذری در شهر شیراز در نظر گرفته شده و در 8، 9 و 10 محرم اغلب در محل تجمع هیئت‌ های عزاداری کتاب‌ های نذری جمع‌ آوری می‌ شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار