همايش طلايه داران فرهنگ ترافيک در آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

همايش طلايه داران فرهنگ ترافيک با هدف ترويج احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي با حضور دانش آموزان، معلمان، رانندگان و مسئولان محلي آستارا در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما امام جمعه آستارا امروز گفت : نيروهاي مقتدر، مخلص و شجاع نظامي و انتظامي با تاسي از اهل بيت (ع) در برهه هاي زماني حساس به مقابله با جرم، جنايت و بي عدالتي مي پردازند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نيا افزود : نيروهاي خدوم انتظامي با به خطر انداختن جان خود، سلامت و امنيت را براي جامعه اسلامي ما به ارمغان مي آورند و همواره شايسته تقدير هستند. 
وي گفت : همکاري و تعامل مردم با پليس و ارزش گذاري و احترام به قانون يک اصل مهم و ضروري است است.
امام جمعه آستارا  افزود : استفاده از کمربند ايمني در هنگام رانندگي، پل هوايي در گذر از جاده ها، بهره مندي از کلاه ايمني در رانندگي با موتور و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي بايد مورد توجه همگان قرار گيرد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان آستارا نيز در اين همايش گفت: اجراي برنامه هاي فرهنگي با مشارکت مردم و تلاش هاي شبانه روزي ماموران راهنمايي و رانندگي، سبب کاهش تخلفات رانندگي، جرايم ترافيکي و خسارات ناشي از آنها مي شود.
سرهنگ رسول عزيزي افزود: اجراي برنامه هاي متنوع و تاثيرگذار فرهنگي و هنري نقش ويژه اي در راستاي نهادينه کردن قوانين راهنمايي و رانندگي، نزد مردم ايفا مي کند و هفته نيروي انتظامي فرصت مناسبي براي اين کارهاي فرهنگي است.
در ادامه اين همايش به 26 راکب موتور سيکلت، کلاه ايمني اهدا و از تعدادي از دبيران، رانندگان و دهياران روستاها به عنوان ترويج کنندگان فرهنگ ترافيک در آستارا تجليل شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.