درنشست هم اندیشی مدیران حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، بربهره مندی از خرد جمعی و توسعه همدلی برای حفاظت از محیط زیست استان تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دراین نشست که در پاسگاه تازه تاسیس سیر خون واقع در منطقه حفاظت شده سیرخون خواف برگزار شد، از ادارات حراست ، ارزیابی عملکرد، روابط عمومی و یگان حفاظت محیط زیست استان بواسطه کسب عناوین نخست کشوری و اداره نظارت و پایش بواسطه کسب رتبه سوم کشوری تجلیل شد.

معرفی اقدامات شایسته و وزین درحوزه های مختلف عملکردی حفاظت محیط زیست استان و نیاز به الگو برداری درسایر حوزه ها از دیگر برنامه های مطروحه ی آغازین این نشست بود.

همچنین رویکرد موثر حفاظت محیط زیست استان در موضوعات موکدی همچون مقابله با زمین خواری، بهره مندی از توان مشارکت های مردمی،توجه به اقتصاد مقاومتی و ..از دیگر مباحث ارائه شده دراین همایش مدیریتی بود .

در ادامه این نشست ضمن پرسش و پاسخ های صمیمانه مدیران حفاظت محیط زیست ،چالش های حوزه های مختلف و تبادل نظر درخصوص مرتفع سازی موانع بررسی شد.

هدف از برگزاری این نشست، نخست توسعه همدلی و پس از آن تبادل نظر ، طرح تجربیات موفق مدیران به منظور الگو برداری و بیان معضلات زیست محیطی هر حوزه بوده است که ماحصل آن بهره مندی از خرد جمعی برای یافتن راهبردهای مناسب و اتخاذ تصمیمات اجرایی موثر بوده است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.