آتش‌نشانان کاشانی 1166 حادثه و حریق را در 6 ماهه نخست امسال پوشش دادند.

مديرروابط عمومی سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: 426 مورد از این حوادث آتش سوزي و 740 مورد دیگر حادثه‌بوده‌است.

رو ح‌الله فدایی، با اشاره به فوت 13 نفر در این سوانح افزود: : آتش نشانان کاشانی با پوشش عملیات امداد و نجات این حوادث و حرائق توانستند جان 323 نفر را نجات دهند.

وی اظهار داشت: بي احتياطي، اتصالي برق، پرتاب جرقه جوشکاري و مواد آتش زا، نشت مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، نقص فنی خودرو ، نشت گاز، انتقال حرارت وبالا بودن حرارت محيط و نقص فني کپسول و پیک‌نیک علل حرائق رخ داده بوده است.

به‌گفته‌وی، ماموران آتش نشانی شهرستان در740 حادثه جداگانه شامل تصادفات، سقوط از ارتفاع و چاه،ريزش آوار، آسانسور، آب افتادگی و نشست زمین، گرفتن مار و حیوانات موذی و برق گرفتگي مردم رااز خطرات ناشي از اين حوادث نجات دادند.

مديرروابط عمومی سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان، در ادامه با تاکید بر اینکه 219حادثه و حریق در شهریورماه رخ‌داد گفت: 70 مورد از این حوادث آتش سوزي و 149 مورد آن حادثهبود.

فدایی،علل حرائق رخ داده در شهریورماه را اتصالي برق، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، مایعات و گازهای قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، و ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن، نقص فنی خودرو ، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن وهمچنين نقص فني سیلندرگاز و پیک نیک برشمرد.

وی، 149 موردحادثه جداگانه شهریورماه را شامل سقوط شخص، ریزش آوار، رهاسازی افراد محبوس درمنزل و خودرو، خروج اشیاء حلقوی، اقدام به خودکشی، نجات افراد گرفتار در آسانسور ، تصادف خودرو، زنده گیری جانوران اهلی و وحشی ، آب افتادگی و نشست زمین خاطرنشان كرد و گفت: بيشترين آمار حرائق این ماه دروسائل نقلیه و واحدهايي با كاربري مسکونی و صنعتی رخ داده است.

به‌گفته‌وی، آتش نشانان طی شهریورماه 61 نفر را درحوادث و حرائق که بیشتر مصدوم شده بودند نجات دادند که متاسفانه یک نفرجان خود را در این سوانح از دست داد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.