مسئولان دستگاه های اجرایی استان از آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان برخوردار هستند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شیروی مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در نشست هماهنگی برنامه های ویژه دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی که به میزبانی صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار شد با اشاره به برگزاری خوب و منسجم این مراسم ها در سال گذشته اعلام کرد : با توجه به حجم حضوردرشبکه های سراسری وبین المللی ،انسجام ،نظم و انضباطی که سال گذشته استان  در برگزاری مراسم های عاشورا و تاسوعای حسینی داشت جزو چهار استان برتر کشور معرفی شد.  

شیروی با بیان اینکه استان ایلام به عنوان یکی از قطب های مذهبی کشور مطرح شده افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی تمامی دستگاههای خدمات رسان امسال نیز شاهد برگزاری مراسم های با شکوه تاسوعا و عاشورای حسینی باشیم.  

وی به پوشش این مراسم ها از سوی صدا و سیمای مرکز ایلام  اشاره کرد و گفت: واحدهای صدا ،سیما و خبر رسانه استانی آمادگی لازم برای پوشش مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی را دارند.  

فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست با قدردانی از تلاش های رسانه استانی در پوشش برنامه های فرهنگی و مذهبی در استان گفت: با همراهی و همکاری نیروهای نظامی و بسیج و همچنین دستگاههای اجرایی تمام تمهیدات لازم برای برگزاری عزاداری های امسال اندیشیده شده است.  

توجه به مضامین مداحی ها، فضاسازی و جانمایی برگزاری مراسم تاسوعا، برنامه ریزی برای تامین نظم و امنیت و پوشش رسانه ای و خبری این مراسم از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.