معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی گفت:در سال جاری 14 هزار نفر از آموزش های مهارت زندگی مشترک و ازدواج بهره مند شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ایوب مروتی اعلام کرد : این آموزش ها در قالب سه طرح شامل مهارت های زندگی، آموزش زندگی خانواده و پیش از ازدواج است که تا پایان سال ارایه خواهد شد.

وی گفت: طرح آموزش مهارت های زندگی برای حدود 9هزار نفر امسال برنامه ریزی شده که در محیط های مختلف آموزشی ، محلات و محیطهای کاری به عموم مردم آموزش داده خواهد شد.

معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی تاکید کرد : به منظور تحکیم ازدواج ها و کاهش طلاق نیز طرح آموزش های پیش از ازدواج ویژه گروه سنی 20تا 30سال در دستور این اداره کل قرار گرفته که برای بیش از سه هزار نفر اجرا خواهد شد.

وی تعداد مراکز مشاوره استان را شامل یک مرکز مشاوره تخصصی، 13مرکز مشاوره عمومی، سه مرکز سلامت روان محلی و یک مرکز مشاوره دولتی عنوان و اضافه کرد : عمده خدمات مشاوره ای ارایه شده در این مراکز شامل مشاوره فردی، گروهی، روان درمانی، زوج درمانی، خانواده درمانی، اجرای آزمون های روانی، تربیت کودک، حل مشکلات بین فردی و غیره اعلام کرد.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.