اعزام زائران برای سفر معنوی راهیان نور حرکتی برای احیای ارزش ها و آرمان های شهداست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار شهرستان سردشت در آیین تجلیل از تلاشگران راهیان نور گفت : اگر چه خاطره ها با گذشت زمان کمرنگ می شود ، اما حرکت هایی همچون کاروان راهیان نور برای احیای ارزش های دفاع مقدس و جاویدان کردن آرمان و خاطره شهدا فراموش نمی شود.

عزیز حسنی ، کاروان های راهیان نور را موهبتی الهی معرفی کرد و گفت : این حرکت پیوندی ناگسستنی با گذشته منطقه عمومی سردشت دارد چون حاوی جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان و مردم بومی این خطه برای دفاع و حفظ کیان اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هر سال باید اعزام این کاروان ها پربارتر از سال گذشته اجرا شود ، گفت: راهیان نور دستاوردهای اقتصادی هم برای مردم سردشت به ارمغان دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سردشت نیز گفت : سردشت با داشتن سه یادمان دارساوین ، شهدای شیمیایی و بلفت هر سال پذیرای خیل عظیمی از زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی این شهرستان است.

سرهنگ مصطفی حبیبی اظهار داشت : امسال بیش از 28 هزار نفر از زائران در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی سردشت بازدید کردند که اغلب آنها از استان های تهران ، مرکزی ، یزد ، قم ، کرمان و شهرهای دیگر کشور بودند.

وی افزود : این زائران در سه مدرسه شبانه روزی به همراه راوی بومی و غیر بومی ، اسکان داده می شوند.

سرهنگ حبیبی گفت : در یک هفته آینده نیز حدود یکهزار دانشجوی بسیجی در قالب این کاروان ها از یادمان ها و مناطق عملیاتی شهرستان سردشت دیدن می کنند.

بگفته وی ، امسال نیز 850 دانشجو از دانشگاه تهران با شرکت در اردوهای جهادی در منطقه میرآباد واقع در بخش وزینه سردشت در محرومیت زدایی از این منطقه همکاری کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: راهیان ، نور ، اعزام ، سردشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.