عضو شورای شهر تهران با انتقاد از طرح عمرانی مصوب شده برای منطقهای در ونک گفت: این مصوبه اجازه نمی دهد که مردم اجازه نقل و انتقال و گرفتن انشعاب آب و برق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در آغاز دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: طرحی عمرانی برای ده ونک در کمیسیون ماده 5 رسیده است که اکنون مردم حدفاصل ملاصدرا تا نیایش را دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: این طرح اجازه نمی دهد که مردم ملک بخرند و بفروشند و حتی انشعاب آب و برق و گاز بگیرند.

عضو شورای شهر تهران افزود: اجرای این طرح میلاردها تومان هزینهو سالها وقت لازم دارد و این مسئله مردم منطقه را دچار مشکل کرده و باید به حال آنها فکری کنیم.

وی در مورد بحث واگذاری املاک شهرداری گفت: از سازمان بازرسی و قوه قضاییه تشکر می کنم. سازمان بازرسی سالهاست که مدیران را کنترل می کند و نمی شود زحمات آنها را نادیده گرفت.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تقاضا دارم ترتیب جلسه بدهید تا آقای قالیباف در حضور خبرنگاران در مورد واگذاری املاک توضیح دهد.

وی همچنین به بازداشت یکی از خبرنگاران در رابطه با انتشار خبر واگذاری املاک اشاره کرد و گفت: با توجه به ایام عاشورا و تاسوعا تقاضا دارم تا دوستان رضایت داده تا این فرد هم به عزاداری خود برسد و فضای دوستی در شورا حاکم شود.

دوستی همچنین در مورد اتوبوس های فرسوده تهران گفت: جنوب غرب تهران دارای اتوبوس های بسیار فرسوده است که شهرداری باید نسبت به نوسازی آنها اقدام کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار